Week 6 en 7 op Malta!

17 november 2018 - Naxxar, Malta

Heeehoi,

Daar ben ik weer!

We zijn alweer twee weken verder!

Vorige week is er geen bericht online gekomen aangezien Elroy (mijn vriend) hier was en dit weekend  zijn Hanke haar ouders hier!

Afgelopen twee weken hebben we veel en lange dagen stage gelopen, gelukkig waren we 8 november vrij omdat het parentsday was. Op stage hebben we niet heel veel bijzonders gedaan, een heleboel journals geplakt (boekjes met persoonlijke werkjes en foto’s van de kinderen), met de kinderen mee naar lessen toe. De lessen worden hier namelijk vaak door vakdocenten gegeven, zoals gym, drama, muziek en kunst. Wel ben ik er uit dat ik de schooluniformen een goed iets vindt voor de basisschool leeftijd. De kinderen kunnen niet gepest worden door de kleding die ze aan hebben en het ziet er heel erg netjes uit.

Op 8 november in de avond kwam Elroy aan rond half 11 in de avond, wat keek ik hier ontzettend naar uit! Deze avond heb ik hem opgehaald van het vliegveld als verassing en zijn we daarna door gegaan naar het supermooie appartement!

Op vrijdag zijn we samen met Yvo over het eiland heen gereden, hele mooie plekjes gezien van Malta en een heerlijk taartje gegeten bij ‘sunday in Scotland’ 😍

Helaas was het lekkere weer niet van lange duur want op zaterdag hadden we regen, regen en nog eens regen, dus zijn we naar een shoppingmal geweest om hier eventjes rond te lopen en wat winkels te bekijken. In de avond heerlijk uiteten en vervolgens Paceville (uitgaansgebied) eventjes onveilig gemaakt😅. Op de zondag was het overigens een regenachtige dag, dus heerlijk rustig aan gedaan en eventjes het appartement van Hanke en mij laten zien!

Wat gaan zulke leuke dagen toch ontzettend snel, op maandag alweer tijd om afscheid te neem en voor Elroy alweer tijd om naar huis te gaan.

Voor mij was het op dinsdag weer tijd om naar stage te gaan, toch wel fijn weer in je vaste ritme te komen. Weer om half 6 opstaan en om 6 uur richting de bushalte om naar stage te gaan en dan weer rond half 5 thuis! Deze dagen op stage vliegen echt voorbij, al helemaal als je klusjes krijgt! Zoals afgelopen week hebben Hanke en ik de klus gekregen om de gang te gaan versieren met allemaal typische Maltese dingen, we hebben tot nu toe een landkaart gemaakt, een paardenwagen en gaan volgende week nog een kerk tekenen!

De tijd gaat als je zo stage loopt toch wel heel erg snel, nog maar 2 weken stage en daarna nog een weekje Engelse les volgen. Over 3 weken zitten we alweer in ons koude kikkerlandje. Ook daar kijk je soms toch wel heel erg naar uit ❄️

Maar voor nu gaat Hanke lekker genieten met haar ouders en ga ik genieten van het weekend!

Hanke zal aankomende week vast een berichtje plaatsen over hoe zij het heeft gehad met haar ouders 😊

Liefs,

Iris

1. T Broere:
    17 november 2018
    Wat heb je een leuke tijd met Elroy gehad! Mooie foto's! Fijn dat het op stage eigenlijk steeds leuker wordt en dat je de dagen dan ook om ziet vliegen! Fijn weekend en tot wederhoren! Groetjes Oma🙋‍♀️😘
  2. Erna Gerrits:
    17 november 2018
    Mooi Iris, en wat fijn dat Elroy op bezoek kwam. Inderdaad niet te geloven dat je nog maar zo kort op Malta bent. Je moet 's ochtends wel héél erg vroeg op zeg !! En dan maak je ook lange dagen. Lekker genieten van de resterende tijd. Doeidoei lieve groet Erna
  3. Wilma:
    17 november 2018
    Superleuk Iris dat Elroy is geweest. Maat uh....schooluniformen?????...had jij destijds ook vast erg leuk gevonden haha!

Nou meid nog heel veel plezier en voor je t weet ben je weer in Nederland.

Tot toi!