Week 4 op Malta!

28 oktober 2018 - Naxxar, Malta

Heeehoi allemaal,

Hier zijn we weer met een nieuw verhaaltje!

Wat hebben we een leuk weekend gehad, we zijn naar Mdina (de oude hoofdstad van Malta) geweest. Hier hebben we gebouwen bekeken, het ontzettend mooie uitzicht bewonderd, een heleboel foto’s gemaakt en heerlijk een taartje gegeten bij de Tea Garden.

Op zondag hebben we een stukje gelopen over de boulevard en hier een sapje gehaald bij DR juice en Hanke een sundae van de Mac! Verder hebben we deze week weer een paar dagen stage gelopen.

Op woensdag zijn Hanke en ik met onze twee klassen naar een ‘boerderij’ geweest met de kinderen. Hier hebben de kinderen kippen gevoerd, geaaid en verse eieren vastgehouden, de kinderen hebben met natuurklei werkjes gemaakt en ze mochten nog zonnebloempitjes planten. Erg leuk om te zien hoe de kinderen hier spelen!

Op woensdag moesten wij ook eraan geloven, de koffers moesten gepakt worden omdat we gingen verhuizen op donderdag naar het Salini Resort. Hier hadden we heel veel zin in, maar was toch ook wel spannend omdat je niet weet waar je precies terecht komt!

Eenmaal op donderdagavond werden we om 18:30 opgehaald en gingen we met zo’n 10 jongeren richten het resort. We hebben afgelopen donderdag en vrijdag in een hotelkamer gezeten, waar dus geen keuken in zat... We mochten dus heerlijk in de ochtend en in de avond mee eten van het buffet! Zaterdag gingen we naar onze self cooking rooms, wat ontzettend fijn om een schoon en mooie kamer te hebben!

We zijn bofkonten want we mogen gebruik maken van alle faciliteiten hier, de Spa, zwembaden en de sportschool 😍

Wij gaan nog eventjes genieten van het weekend en aanstaande dinsdag komen Emiel en mijn ouders, super veel zin in!🙋🏽‍♀️

Liefs,

Hanke en Iris

1. T Broere:
    28 oktober 2018
    Fijn dat jullie nu een mooi stekkie hebben! Jullie zijn inderdaad bofkonten, het is jullie gegund! En dan met de kinderen op pad, leuk hoor! Mooie foto's! Op naar de volgende week! 🙋‍♀️😘
  2. Erna Gerrits:
    28 oktober 2018
    Leuk Iris om ook nu weer een mooi verhaal van je te lezen. Idd wat een bofkonten met de faciliteiten waar jullie gebruik van mogen maken. Heel veel (stage)plezier.....👍🙋‍♀️
  3. Wilma:
    28 oktober 2018
    Luxe onnie! Heerlijk toch. Geniet dr maar lekker van. Heel veel plezier de komende week !