Week 8 en 9 op Malta!

2 december 2018 - Naxxar, Malta

Heehoi,

Daar zijn we weer met 2 verslagen in 1.

We hebben alweer onze stage er op zitten! Afgelopen 2 weken zijn Hanke en ik druk bezig geweest op stage om de gang op te vrolijken door grote tekeningen te maken en deze op te hangen, zodat het een echte Malta muur wordt!

Op woensdag waren we met onze 2 klassen naar Mdina geweest, om hier in een museum te kijken samen met de kinderen. Ook zijn we hier bij de kathedraal geweest en hebben de kinderen deze nagetekend. Afgelopen weekend hebben we lekker rustig aan gedaan. Wel was het black friday dus hebben we vrijdag uit stage geshopt en zijn we zaterdag ook nog eventjes in de stad geweest! Op zondag hebben we boodschappen gedaan voor de laatste twee weken, zodat we dit niet meer hoeven te doen.

Afgelopen week hebben we onze laatste stageweek gehad! Deze week hebben onze klassen geoefend voor het kerst concert die ze gaan geven over 2 weken. Voorderest hebben we deze week wat voorbereiding getroffen voor het concert!

Op vrijdag hebben we van de kinderen een picknick gekregen met allemaal typische Maltese hapjes, super lekker en leuk. Voorderest hebben we dit weekend heerlijk rustig aan gedaan.

Nog een laatste weekje Engelse les en dan zijn we over een week weer heerlijk in ons koude kikkerlandje.

Liefs,

Hanke & Iris

1. Wilma:
    2 december 2018
    Alvast een welkom thuis !
  2. T Broere:
    2 december 2018
    En dan zit het er al weer op! Jullie zijn een ervaring rijker! Nog een week en dan zit jullie avontuur erop! Tot volgende week in jullie koude kikkerlandje!🙋‍♀️
  3. Annie Eggen:
    2 december 2018
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie stage
    Geniet de laatste dagen nog👍
  4. Netty:
    3 december 2018
    Hoop dat jullie een leerzame en leuke stage hebben gehad.
    Jullie zijn iig een ervaring rijker.