De eerste dagen op Malta!

4 oktober 2018 - Sliema, Malta

Heehoi lezers!

De eerste 6 dagen zitten er al bijna op hier in Malta.

Afgelopen zaterdag zijn we hier aangekomen in de middag, we zijn direct naar ons appartement gegaan in Sliema. Helaas was ons appartement heel erg smerig ( de foto's zullen jullie bespaard worden hahah) ..... Dus hier maar direct een melding van gedaan en gelukkig is dit afgelopen maandag direct verholpen en hebben ze alles voor ons schoongemaakt.

Zaterdag zijn we lekker uiteten geweest en zondag naar The Point (winkelcentrum) geweest in de ochtend. In de middag hebben we omdat het ontzettend mooi weer was lekker aan het strand gelegen.

Op maandag voor het eerst naar school geweest en hebben we een aantal toetsen gemaakt en zijn we vervolgens opgedeeld in verschillende klassen. We moesten deze hele week van 8:45 tot 12:15 naar school, we zijn in de middagen dus nog lekker vrij. Hier hebben we goed gebruik van gemaakt door de omgeving te verkennen en wat is deze omgeving ontzettend mooi. Maandagavond hebben we ook welkomstavond gehad in Footloose, en zijn we uitgeweest naar het uitgaansgebied Paceville.

Afgelopen dinsdag hebben we kennis gemaakt op onze stage, wat is dit een ontzettend grote school! Hier gaan we aanstaande maandag beginnen met stage lopen!! Spannend!!

Verder hebben we deze week lekker rustig aan gedaan en alles op ons af laten komen en zijn de nodige boodschapjes gedaan...

Volgende week zullen jullie horen hoe ons weekend is geweest en hoe we het op onze eerste week stage hebben gehad!! We hopen op

Liefs Hanke & Iris

(Er zijn ook wat foto's bijgevoegd)

1. T Broere:
    4 oktober 2018
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben en mooi dat jullie met halve dagen zijn begonnen. Zo hebben jullie alles even kunnen verkennen! Mooie foto's! Succes volgende week met de stage!
  2. Cherish:
    Gaaf hoor! Geniet er van 😁
  3. Angely:
    4 oktober 2018
    Leuk om te lezen succes volgende week
  4. Ingrid Kempenaar:
    5 oktober 2018
    Leuk dat we mee kunnen lezen. toi toi
  5. Wilma:
    5 oktober 2018
    Wat leuk dat we jullie zo kunnen en mogen volgen. Benieuwd naar de komende verhalen. Vooralsnog geniet vd vrije uurtjes om de boel daar te ontdekken. Supergaaf!
  6. Erna Gerrits:
    12 oktober 2018
    Sorry... heb FB in slaapstand. Was erg benieuwd naar je verhaal en je 1e ervaringen. Relaxte begin. Even acclimatiseren en dan starten. Hele mooie tijd Iris en Hanke. Ga jullie volgen... leuk!!!
    Grts Erna