NOG 8 DAGEN!!

21 september 2018 - Nederland, Nederland

Nog maar 8 dagen voordat Hanke en ik (Iris) vertrekken naar Malta om hier stage te gaan lopen op de San Anton School en om hier Engelse les te volgen bij ESE..

Wij zouden jullie graag wekelijks willen meenemen in dit avontuur!

We zullen ons eerst even voorstellen...

Ik ben Iris van de Wijngaart en ik ben 18 jaar oud. Hanke en ik zitten in ons examenjaar van de opleiding Onderwijsassistent op het Alfa College in Hardenberg. Ik houd van voetballen en vind het ontzettend leuk en gezellig om leuke dingen te doen met mijn vriendinnen. Ik kijk ontzettend uit naar 29 september aangezien Hanke en ik dan samen het avontuur aangaan om 10 weken naar Malta toe te gaan!

Mijn naam is Hanke Ehlers, ben 18 jaar en woon in het mooie Drentse Linde. Daar woon ik op een boerderij en heb zelf 1 paard en 1 pony. In mijn vrije tijd rijd ik paard en ga ik uit met vrienden. Ik heb ontzettend veel zin om dit avontuur aan te gaan met Iris de aankomende 10 weken.

We zullen het thuisfront dus wekelijks een kleine update geven via deze blog, over wat wat we beleefd hebben en wat voor activiteiten we hebben gedaan op Malta. Ook zullen er af en toe wat foto's verschijnen!

Liefs,

Hanke en Iris

1. T Broere:
    21 september 2018
    Leuk! Ik zie er naar uit om dit te volgen! Ben heel benieuwd naar jullie avontuur! Succes!